Termékek - Partner nyilvántartó - Számlázó, raktárkezelő, ügyfél nyilvántartó, adminisztrációs programok, technikai adatbázisok, diagnosztikai eszközök - 3 Sz-s Kft.
Magyar 
Romanian 
srpski jezik 
English 
2017.12.16, Szombat

PARTNER nyilvántartó-rendszer

Egy hatékony és könnyen kezelhető ügyfélkezelő és -nyilvántartó rendszer, melynek minden olyan vállalatnál létjogosultsága van, amely folyamatos kapcsolatban áll a ügyfeleivel és partnercégeivel. A program segítségével átlátható és pontos képet kaphat kérdéseire egyetlen gombnyomással. Az ügyfelek és partnerek adatait és a hozzájuk felvitt, minden kapcsolódó adatot rendezetten és gyorsan kereshet ki, akár egy megkezdett telefonbeszélgetés közben. Naprakész tudás birtokában tárgyalhat, percre pontos információkkal. A szoftver nagyszámú lekérdezési, keresési lehetőségének segítségével kevesebb idő alatt oldható meg a napi adminisztráció. Az iktató modul segítségével a küldemények, dokumentumok státusza is gyorsan ellenőrizhető.

Miért jó a PARTNER nyilvántartó-rendszer?
Ha az Ön cége nagyszámú, és folyamatosan változó ügyfélkörrel rendelkezik, akkor a hatékony kiszolgálás és informáltság érdekében szinte elengedhetetlen valamilyen ügyfeleket hatékonyan kezelő megoldás alkalmazása. Partnernyilvántartó rendszerünk biztosítja mindazokat az eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél-információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, egyrészt az áttekinthetőség és elemezhetőség, másrészt az ügyfelek megtartása érdekében.

A rendszer felépítésének köszönhetően egyszerűsödik és azonnal látható minden munkafolyamat, kapcsolatfelvétel, megrendelt és elvégzett munka stb., ami az adott Partnerrel kapcsolatban történt. Így a kontaktot felvevő munkatárs személyétől függetlenül is naprakészen követhetők a problémás, folyamatban levő és lezárt feladatok egyaránt.

A PARTNER nyilvántartó-rendszer főbb funkciói

  • Partnerinformációk rögzítése, kezelése

  • Partnerenként korlátlan cím, kapcsolattartó, telefonszám és egyéb paraméter tárolása

  • Céginformációk, munkatársak adatainak nyilvántartása

  • Több ezer ügyfél naprakész nyilvántartása

  • Többszíntű rendszerezési lehetőség

  • Ügyfél-előtörténet nyilvántartása, kategorizálása

  • Körlevelek indítása a Partnernyilvántartó rendszerből;

  • Szűrés/keresés bármilyen paraméternek megfelelően

  • Igény szerinti nyomtatványok generálása a rendszerből (pl. munkalap)

  • Adatkapcsolat létesítése egyéb, pl. számlázó program rendszereivel

 

vissza
2010.01.14 11:47

Kinek ajánljunk?

A PARTNER nyilvántartó-rendszer mindazon fejlődő vállalkozások és intézmények számára elengedhetetlen segítség,

  •  akik nagy ügyfélkörrel rendelkeznek
  • ahol a partenerekkel több munkatárs - egymástól függetlenül - is kapcsolatban áll
  • ahol szeretnék elkerülni a munkatársak helyettesítéséből adódó információ áramlási zavarokat
  • akik szeretnék nyomonkövetni várható bevételeiket
  • akik szeretnék átláthatóvá tenni munkatársaik feladatait, és szeretnék pontosan, tervezetten látni az elkövetkezendő hetek teendőit, várható eseményeit

A program gyakorlati előnyei

Az ügyfelekkel, partnerekkel kapcsolatos minden lezárt és folyamatban lévő eseményt, információit korlátlan ideig és mennyiségben gyűjti. Így a megfelelő információk birtokában a cég minden egyes alkalmazottja maximális hatékonysággal és eredményességgel tudja a feladatát elvégezni, és az ügyfél kérését kielégíteni.

A rendszerben egyedi igény szerinti lekérdezések készíthetők az ügyfelek előéletére és a munkatársak feladataira vonatkozóan. Minden egyes függőben lévő ügyfél-kapcsolat összesített listája, és annak állapota azonnal megjeleníthető. Gyorsan és egyszerűen megtekinthetők az összes telefonhívás és a befejezett tevékenységek száma.

A program lehetővé teszi, hogy a cégen belüli információáramlás tökéletes legyen, azaz mindegy, hogy melyik alkalmazott veszi fel a telefont, vagy válaszol egy e-mailre, ugyanazzal az információval rendelkezik, mint mindenki más, ezáltal az ügyfelek elégedettsége folyamatosan növelhetővé válik.

A problémák gyors és elégedettséget eredményező megoldását segíti elő, mint például a telefonon, e-mail-ben beérkező problémák rögzítése és szükség esetén a kompetens személyhez történő továbbítása.

Az ügyfélelégedettség és ezáltal a partner "hűsége" is növekszik a korrekt és pontos ügyfélkiszolgálás következtében.

oldal tetejére

vissza
2010.10.12 12:44

Megrendelés

Megrendelési szándékát kérem az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelezze:
tel: (+36-1) 416-1835
fax: (+36-1) 419-9914
mail:
szsonline@3szs.hu

vissza
2010.10.12 12:43
-LoginOldaltérképpowered by: Chrizom's Tilebox