07.11.2024, Joi |
Egy hatékony és könnyen kezelhető ügyfélkezelő és -nyilvántartó rendszer, melynek minden olyan vállalatnál létjogosultsága van, amely folyamatos kapcsolatban áll a ügyfeleivel és partnercégeivel. A program segítségével átlátható és pontos képet kaphat kérdéseire egyetlen gombnyomással. Az ügyfelek és partnerek adatait és a hozzájuk felvitt, minden kapcsolódó adatot rendezetten és gyorsan kereshet ki, akár egy megkezdett telefonbeszélgetés közben. Naprakész tudás birtokában tárgyalhat, percre pontos információkkal. A szoftver nagyszámú lekérdezési, keresési lehetőségének segítségével kevesebb idő alatt oldható meg a napi adminisztráció. Az iktató modul segítségével a küldemények, dokumentumok státusza is gyorsan ellenőrizhető.
Miért jó a PARTNER nyilvántartó-rendszer?
Ha az Ön cége nagyszámú, és folyamatosan változó ügyfélkörrel rendelkezik, akkor a hatékony kiszolgálás és informáltság érdekében szinte elengedhetetlen valamilyen ügyfeleket hatékonyan kezelő megoldás alkalmazása. Partnernyilvántartó rendszerünk biztosítja mindazokat az eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél-információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, egyrészt az áttekinthetőség és elemezhetőség, másrészt az ügyfelek megtartása érdekében.
A rendszer felépítésének köszönhetően egyszerűsödik és azonnal látható minden munkafolyamat, kapcsolatfelvétel, megrendelt és elvégzett munka stb., ami az adott Partnerrel kapcsolatban történt. Így a kontaktot felvevő munkatárs személyétől függetlenül is naprakészen követhetők a problémás, folyamatban levő és lezárt feladatok egyaránt.
A PARTNER nyilvántartó-rendszer főbb funkciói
-
Partnerinformációk rögzítése, kezelése
-
Partnerenként korlátlan cím, kapcsolattartó, telefonszám és egyéb paraméter tárolása
-
Céginformációk, munkatársak adatainak nyilvántartása
-
Több ezer ügyfél naprakész nyilvántartása
-
Többszíntű rendszerezési lehetőség
-
Ügyfél-előtörténet nyilvántartása, kategorizálása
-
Körlevelek indítása a Partnernyilvántartó rendszerből;
-
Szűrés/keresés bármilyen paraméternek megfelelően
-
Igény szerinti nyomtatványok generálása a rendszerből (pl. munkalap)
-
Adatkapcsolat létesítése egyéb, pl. számlázó program rendszereivel
| înapoi | 2018.05.10 20:50 |
A PARTNER nyilvántartó-rendszer mindazon fejlődő vállalkozások és intézmények számára elengedhetetlen segítség,
- akik nagy ügyfélkörrel rendelkeznek
- ahol a partenerekkel több munkatárs - egymástól függetlenül - is kapcsolatban áll
- ahol szeretnék elkerülni a munkatársak helyettesítéséből adódó informáciáramlási zavarokat
- akik szeretnék nyomonkövetni várható bevételeiket
- akik szeretnék átláthatóvá tenni munkatársaik feladatait, és szeretnék pontosan, tervezetten látni az elkövetkezendő hetek teendőit, várható eseményeit
A program gyakorlati előnyei
Az ügyfelekkel, partnerekkel kapcsolatos minden lezárt és folyamatban lévő eseményt, információit korlátlan ideig és mennyiségben gyűjti. Így a megfelelő információk birtokában a cég minden egyes alkalmazottja maximális hatékonysággal és eredményességgel tudja a feladatát elvégezni, és az ügyfél kérését kielégíteni.
A rendszerben egyedi igény szerinti lekérdezések készíthetők az ügyfelek előéletére és a munkatársak feladataira vonatkozóan. Minden egyes függőben lévő ügyfél-kapcsolat összesített listája, és annak állapota azonnal megjeleníthető. Gyorsan és egyszerűen megtekinthetők az összes telefonhívás és a befejezett tevékenységek száma.
A program lehetővé teszi, hogy a cégen belüli információáramlás tökéletes legyen, azaz mindegy, hogy melyik alkalmazott veszi fel a telefont, vagy válaszol egy e-mailre, ugyanazzal az információval rendelkezik, mint mindenki más, ezáltal az ügyfelek elégedettsége folyamatosan növelhetővé válik.
A problémák gyors és elégedettséget eredményező megoldását segíti elő, mint például a telefonon, e-mail-ben beérkező problémák rögzítése és szükség esetén a kompetens személyhez történő továbbítása.
Az ügyfélelégedettség és ezáltal a partner "hűsége" is növekszik a korrekt és pontos ügyfélkiszolgálás következtében.
oldal tetejére | înapoi | 2018.05.10 20:50 |
Megrendlési szándékát kérem az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelezze:
tel: (+36-1) 416-1835
fax: (+36-1) 419-9914
mail: szsonline@3szs.hu | înapoi | 2018.05.10 20:50 |
|